IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Things are looking up

Publicerad 2009-10-19 15:33:10 i

Måndag ida å ja minns int når ja säinast ha vari såde trött på en månda. Buri bli lite piggan nu. Ida händ vel int så myki i skolan. Gamla vanliga. Men ja orkar int berätt na mäir. Sko vill far på Paramore konsert ja. Di kommer ti Finland 29 November. Viiilll far på e. Men ingen vill vel kom memme å ja får nu int far sjölv fö mamm. Gaaah. Nain som vill komm me på Paramore konsert?:D Paramore måst faktist va högst opp på min list åv ti band ja vill si live. Hayley sjunger nu fö he första så jävla bra live å så har hon så jävla myki energi. Sök typ på youtube ett na videoklipp på hon live.


Ida ska ja vel finskriv bokanalysin om Harry Potter. Enda stora planer för ida. Å så ska Jens å jag kanski skåd på House Of Wax. Får vel si hur e var me he. Men nu ska ja slöa å ät köptispepparkakorxD
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela