IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

We're spiralling

Publicerad 2009-10-27 15:34:29 i

Ida känd ja me halvdöd tå ja vakna p.g.a. att jag å Jens satt å skåda House Of Wax igår ti halv 1. Täför blir e säkert ett kort inlägg ida fö ja ji fortfarand trött. Börja dagin me två timar i modde. Vi tala nu mest. Ororar me na lite fö prove ja som vi har snart fö ja väit int riktigt va vi ha tala om i anje moddekursin. Som e va typ tå vi hadd biologi. Så ja kommer vel få typ 7 i moddeprove tå? Hoppas int! Sedan hadd ja håltima å ja satt å försöka la matteläxon. Gick vel int så bra. Hahah. Matteprove kommer ga skit. 4 here I come! Sedan va e sliskit kött ti mat å efter he så hadd ja en håltima tel. Skåda ett avsnitt av One Tree Hill. Timmen efter knalla vi ner ti högstadie å hadd musik. Vi sjong häila timan. Matte hadd Emelie å jag baket. Gick igenom follt me uppgifter som ingen hadd fatta. Sen va dagen slut. Å ha bara suti framfö datorn än så läng. Annars ska ja vel kanski buri läs på engelska ida å ga ut å ga me hondin ska ja väl försök ork å. Men nu ska ja nörda mitt kära youtube.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela