IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You were right about the end

Publicerad 2009-10-24 12:35:03 i

Stäig opp halv 12. Ha börja sov lengär ja nu tå e ji mörkan länger. Ha int gjort na ida. Ha bara skåda på One Tree Hill. Skåda på kanski sorgligast avsnitten i häila seriens historia. Tå e ji skolskjutningan å avsnitte baket he. Ja gräit som fan jag. Så jävla sorgli stämning i täjj avsnitten. Å nu väntar ja på att nästa avsnitt ska ladd ner. Som tydligen ska ta typ 3 h. Kul. Eller så int. Oj ja ha int ladda ner na 90210 anje vekon. Det åker upp på min mentala kom ihåg-lista. Som int allti funkar så bra. Hahaha. Ida ji vel planerna att försök ga ut å ga me Kimi å så tror ja jag ska försök hitt na ny musik. Känns som e sko va läng sedan ja gjord he. Å så ska ja skåd One Tree Hill förstås. Ji så jävla in i e så jaa. E ji häilt otroligt. E ji som me Anna å Twiligt/Robert Pattinson. Hahaha. Men nu har ja väl int så myki anna å seg. Ska vel nörd youtube.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela