IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

hell to the yes

Publicerad 2009-09-25 15:39:11 i

Haha rikti flummda ida. Märks att e ji frida. En gosgalen hund som jär e svårt att skriv. Kan bara skriv me en hand fö varenda gang ja slutar påt på an så buffar an påmme tärt ja buri igen. Å så skådar an sorgset på en så man får dåligt samvete om man int kliar an. Nu gav an opp. Har sjukt i armin nu. Hmm ja flumm ida av anna emelie å jag. Vi missa fredagssamlingen fö vi satt tide bakom å skratta å så sjong ja. Haha Å så mitt i allt vafö ji e så tyst? Hahahah:D Sedan på musik satt vi å skratta åt att ett piano va ostämt. Sedan gick Emelies väsko sönder tå vi gick ti bussan. Hahaha:D He va vel int flumm men e va kul. Ja å så största nyheten ida. JA FICK 6+ I MATTEPROVE! Så jävla nöjd. Har ju lang matte så 6+ ji ju jävla bra. Nöjd.  Undras om man får pengar av mamm na mäir fö bra betyg? Hahaha. Undras om on räknar 6+ som bra? On tycker säkert e ji bra. Mamm ji skitdåli på matte. Men all barnen Ekholm(vilket inkluderar jag) så ha fått genen att fatt matte åv papp. Tack å lov. Men ja ji INGET mattegeni. Ja kan va ganska dum i huve å tå e gäller matte. Å allt annat å. Vete fan va ja ji bra på tycker ja ji medelmåtti eller skitdåli på alltxD Fick färdit min låt i musik ida å. Petter tyckt ja va dukti:) Å he ji ja ju. HahahahaxD Okej hondin älskar me. An låter knappt me va. An star bara å viftar på svansin å låsar påmme. Å så täide valpögonen. Å enda sätte att få an å slut på ji att påt på an. Ida ska ja ta e lognt. Å imåron ska ja jär he å. Skåd på nain film å spel sims ji vel enda planer. haha ja låter skittråki men så läng ja mår bra så bryr ja me int ett S-K-I-T. Men nu ska ja avsluta å jet na innan ja svälter ihjäl å hondin jetär opp meg. :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela