IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

måndag

Publicerad 2009-09-14 19:19:15 i

Hallå!
Skolan ida va vel helt okej. Relativt lugnt å skönt. Fö Anna fo ju häim:D Hahah nä he de mäina ja int. Men ja ha försöka läs ti hissa ida men trodd ni he vort ti na? The answer is NO. Ja orkar int läs håller på somnar varenda gang ja ska försök buri på. Just nu väntar ja på att 90210 ska ladd ner. Forfarand inom en snar framtid kommer ja damp på he så myki att nainting gar såndär. Den här veckan har jag tvä härlia prov som tittar på mig. Hissa å hälsolära. Hälsolära ji e vel ganska lugnt med. Man kan ju allt om he ämne redan. Men hissa känns fö jävligt just nu. Å igår fick ja panik tå ja börja tänk på biologi-prove. Väit fan int va anje kursin ha handla om. Crap liksom. Kommer ju gå bra NOT. Men nu ska ja försök dra me från datorn å läs på hissa å så ska ja överför nå ny musik ti telefon tror ja å.
Ses!
P.S har sovmåron imåron! Nån som e avundsjuk?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela