IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

prov

Publicerad 2009-09-16 09:24:43 i

Sittär i skolan just nu. Skriva klart mitt hälsoläraprov fö såde 20-30 minuter sedan. Gick vel hel bra. Flumma no na lite men ja tror no att e kommer ga relativt bra. Annurs blir ja no besviken påmme sjölv. Ha siti å läst na bloggar. Haha fyfan va vissa e omogna. Vissa e som lika gamla ellär gamlan än jag å entå uppför ja mäir moget än va täij jär. Å he segär ganska myki me tanke på hu omogen ja ji:D Men di tror ju att va mogen ji att far på å sup se foll å fall omkoll nainstans. Mmm ja moget. Verkligen. Önskar verkligen att ja va dom:D Haha sarkasm is my very good friend. Men nu ska ja väl buri avslut eje har nu int så myki mäir å seg.


Vi hadd en fiskfråg i prove å ja flumma ihop ett svar. Hoppas ja får na poäng fö e:)
Ses!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-09-16 18:33:23

sådär nu är veckans blogg igång och du är med i tävlingen, nu gäller det att få så många röster på dig som möjligt i inlägget.

lycka till! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela