IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Skönt!

Publicerad 2009-09-18 13:28:51 i

Äntligen! Ha ja fått hissa yvistöika. Fyfan så jävla härligt. Men ja gick vel som e gick. På en frågo gick e skitbra. Men ande andra ji ja no lite fundersam yvi. Men ja hoppas ju att he ha gaji bra. Så nu tå ja ha sluta oro me fö hissa kan ja ju buri oro me fö biologi. Usch då... Vill int tänk på he men måst ju buri läs på e ida. Annars gar e åt rumpan. Anna å Emelie skriver fortfarand. Hit tills ji e allti jag som lämnar in först å precis baket meg så lämnar Jennifer in. Men ida ska ja väl försök si på 90210 å fall om hindar ladd ner na program. Så he ji mina planer fö häljen kul va? Men nu ska ja slut skriv skunk å lysen på musik  lugn ner me. Fick sån jävla adrenalinkick tå ja sko skriv ede prove av nervositet.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela