IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

uppdatering= it's like... wow

Publicerad 2009-09-30 17:06:55 i

Haha dåli uppdatering fö ja ha int orka uppdater min blogg. För att: 1. Ja e tråki
2.Har inget att skriv om p.ga. ovanstående punkt.
3. Ja ha nörda youtube.
Ja jag ha suti å nörda youtube typ sedan i söndast haha:D Å nu skrivär ja bara fö ja försöker fördriv 14 minuter. Sittär å väntar på att säinast avsnitte åv 90210 ska ladd ner. Å så laddar ja ner na One Tree Hill. Men he ji säsong 1 så ja har int na bråttom me he:) Ida ha ja vari dukti å laga min presentation ti engelska. Som ja egentligen sko ha haft ida. OoopsxD Men ja ji så myki nu att ja glömmer bort vissa saker. Imåron måst ja kör ti skolan fö på måronin ska ja ti tandläkarin. Jeij:| Wish me luck:D Ja HATAR att ga ti tandläkarin. Okej finns e nain som tycker om att ga ti tandläkarin? Bara: "Yes ja får far ti tandläkarin. Hoppas ja har na hål on får borr" Hahaha he sko va skumt. Men nu ha 90210 ladda ner färdit så nu ska ja nörd he.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela