IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You're waiting at the door

Publicerad 2009-09-21 18:33:53 i

Sko egentligen måst räken na matte fö å trän ti prove. Vilket kommer ga dåligan än biologi. Vilket ji otroligt me tanke på hu skit bilogi gick ida. Alltså seriöst S-K-I-T! Men nu ska ja tänk på na roligan som att ja har bara 1 prov kvar! Gud e känns så jävla härligt. Ha aldri längta ti en ny period som ja ha gjort nu. Å ja så har ja sovmåron imåron! Hell yeah! Ja väit ni ji avonsjuk!:D Nästa period väit ja nu int om ja har na roli ämnen. Har finska. Wöuuw. Så har ja engelska tror ja. Vlket ji häilt lugnt engelska kan ja. Fö Anna å jag talar nästan varenda dag på engelska. Ja drömmer tilåme på engelska ja. Haha. Ha hinda dröm på finsk å. Men ja försto int na åv han drömin minns int ens va an handla om. Emelie, Anna å jag va flummi ida tå vi hadd fått biologi-prove yvi. Känner me relativt glad. Sko ja tal me nain sko ja tal 120 km/h. Hahaha. Tur att ja e fömme sjölv såja int kan plåg nain. Istället pågas mitt huv åv all tankar som snurrar där. Men täide flesta funderingan ji så dum att ja försöker ignorer dom. Ja å ida satt ja å plåga Anna å Emelie me min sångröst å. Haha satt å sjongd Kill me Jimmy Eat World. Men tå ja blir hyperglad så buri ja sjong. Å ida ji en hyperglad da. Gu va ede läit fjortis. Kanski ja ji fjortis? Kanski e finns folk som tycker ja e otroligt omogen? Hmm säkert finns e å ja ji otroligt omogen. Hahaah. Usch va myki skit ja skrivar ida. Flumm i mitt huve flumm i min blogg.Flummeliflumm. Ha ni tänkt på om man segär ett ord jättemang gangor så låter e ti sist int som ett ord utan som na man hitta på? Hmmm. Eller i alla fall tå man ska tänk hu man segär en sak. Väit in vannifrån ede kom ifrån. Men nu ska ja slut flumm å försök jär nainting. Väit int va ja ska jär. Hahaha.
Ses!

http://www.youtube.com/watch?v=pC3KCCYOiOg

Hell yeah sexyback!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela