IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Äntligen!

Publicerad 2010-04-16 22:54:46 i Vardag,

Äntligen är alla jättejobbiga prov och inlämningsuppgifter över. Bara matte och engelska kvar. Så nu kan jag äntligen blogga. Oj vad ni har längtat xD *HOST* Ursäkta jag kvävdes lite på min sarkasm. Kommer känna mig smått ledig nu efter den här veckan. Usch då. Har bara hunnit få ett prov ur vägen så ska man börja läsa på nästa. Kändes så himla skönt när man hade skrivit klart religion idag. Vilken otrolig lättnad. Och snart kommer det trevliga askmolnet hit. Och tydligen så är astmatiker extra känsliga för det så vi ska stanna inne. Precis när jag skulle kunna börja vistas utomhus och inte hade några bekymmer så kom det är jävla molnet då. Men ska väl inte tro på allt de säger heller. Skulle de få bestämma så skulle väl alla astmatiker sitta inne och suga i sig sin medicin 24/7.
Men nu ska jag börja leta mig till sängen. Börjar vara så himla trött.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela