IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I never believed you, I only wanted to

Publicerad 2010-04-19 17:48:27 i Vardag,

Stannade hemma idag med sjuk mage. Så klockan är halv 7 och jag ligger i datarumssoffan i mitt Nalle Puh-nattlinne. Har spenderat hela dagen med att kolla Supernatural. Jag har blivit helt addicted har kollat på det typ 3 dagar i sträck nu. Och jag kan inte sluta. Kan inte fatta att jag inte började kolla på det tidigare. Anna har ju hållit på om hur bra det är jättelänge. Men äntligen så är jag där också. Jag är en supernatural-geek. Vilket borde vara ganska förväntat med tanke på att det är en fantasyserie.

Min älsklingslåt och älsklignsserie just nu. For blue skies med strays don't sleep. Det är inte hela låten i den videon men. Låten är egentligen runt 5-6 minuter lång och så långa videor på youtube är oftast dåligt gjorda.

 

P.S Patricia det syns att du gjort reklam för min blogg:D Hahah mycket mera besökare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela