IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

It doesn't hurt me

Publicerad 2010-04-23 18:12:49 i Vardag,

Nu tänker jag berätta lite om min bussresa idag bara så jag ska uppdatera. Först var jag sur på bussen. Det var trångt mellan sätena och det gick slöööött. Vilket var busschaufförens fel, han kunde dessutom inte ladda mitt busskort. Han är för gammal för att kunna sig med nymodigheter. Han är så gammal att han tror att världen kommern gå under 2012 för han var med när mayaindianerna kom fram till detta. Men sen så hände ren lycka. Vi behövde inte åka via Öjna och vi slapp också Börängen och Alnäset. AMAZING. Har inte hänt sedan typ 7:an eller 8:an. Så länge sedan. But now I will stop this madness.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela