IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Some things never die

Publicerad 2010-04-21 16:22:23 i Vardag,

Jag känner mig fri! Ny period imoron och det känns så himla skönt. Att veta att jag inte har några prov eller läxor att sätta min tid på.  En annan bra sak är att jag haft min sista kemitimme i mitt liv! Yes! Så vad ska jag göra med denna otroliga frihet? Gissa! Kolla Supernatural, vad annars? I'm hooked. Men nu tänker jag  bjuda på lite Keane-musik som får avsluta inlägget:)
Ses!

 

Det är samma låt men ville visa båda videorna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela