IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Then we'll fight for you like we were your soldiers

Publicerad 2010-04-29 13:59:59 i Vardag,

Oj min uppdatering sprudlar. Men jaa har varit lite upptagen. Igår skulle jag bara haft en lektion så jag tog ledigt från den och åkte till IKEA med mamma, Jessica och Sussi. Hittde mycket saker och alla pengar spenderades också så. Plus lite av mammas:D Men orkar inte lägga upp vad jag köpte nu kan göra det senare:) Om jag alls gör det. Nu ska jag fortsätta min supernatural-mania.
Ses!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela