IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Crawling in my skin

Publicerad 2010-08-22 10:49:30 i Vardag,

Blir lite dåligt med uppdatering märker jag.. men jaa har mycket annat att tänka på istället för bloggen. Mommo verka vara med lite i fredags och vaknade till och vi tror hon sa vatten hon talade så otydligt men då mamma frågade om hon ville ha vatten så nickade hon. Men hon somnade efter att hon nickat så något vatten fick hon inte och de kan ändå inte ge något åt henne när hon inte är riktigt med. Men igår sov hon hela tiden vi var där. Sen åkte vi och hälsade på en drös med släktingar också... Det var väl allt nu ska jag fortsätta städa. Dag 3.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela