IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Get lost and then get found or swallowed in the sea

Publicerad 2010-08-18 19:52:27 i Funderingar,

Jag är så duktig på att uppdatera. Men jaa hade egentligen inget att säga heller. Dessutom tar det här jättelänge att skriva för jag bara skriver fel. Men nu till det jag tänkte skriva om. Höhö har ett tema idag. Dukti ja e. Läst en anorexiblogg för en dag sen? Igår? Äh whatever. Fast jag kan inte riktigt sätta in mig i en som anorexis värld. För jag ÄLSKAR mat. Mat det är gott. Förstår inte hur man kan bestämma sig för att inte äta. Kanske det är därför jag ser ut som jag gör? Hahahah. Men whatever. Tänker inte sluta äta mat fast jag ser ut som jag gör. För mat e bra för mage och själ. Och för ditt huvud. Tror jag. Är inte lätt att tänka om man är hungrig. Well the point of it all: God bless the food. Amen.
Hahah ses!
P.S. blev sugen på att baka nu. Någon som kommer och äter om jag bakar?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela