IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I wish that I could be everything you are

Publicerad 2010-08-23 19:18:49 i Vardag,

Idag är jag glad och det har allt och göra med faktumet att jag klarade matteuppgifterna vi hade i läxa. Yes!
Pia 1 - Math 99999999999. Jag knappar in på matten:D Hahahha. Fast jag har fortfarande en finskauppgift tills onsdag men jag har redan bestämt mig för att skjuta upp den tills imorgon. Så då blir det stress med den då. Men den dagen den sorgen. Now I'm off to Smallville.
Ses!
Blev just ännu gladare när jag fick ett meddelande på telefonen. Tänkte glatt : "oj nån vill nåt." Sen såg jag att det var Nokia som skickade. FMB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela