IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

let's start up this shit

Publicerad 2010-08-16 19:02:40 i Vardag,

Världens minsta blogg is running again! Yes vad alla har längtat. Har inte bloggat på hela sommaren för jag har ett liv. Wait, that's not it. Jag har inte bloggat på hela sommaren för att jag inte har något liv och inte hade någonting att skriva om. That's it! Har fortfarande inget liv men whatever. Kan ju berätta om skolan:D Elu int. Hadd bara halv dag iidag och vi gjorde ingenting egentligen i skolan. Annars så är den här perioden ganska bra med 10 håltimmar och mera om jag tentar engelska, vilket jag tror jag gör. Men det var väl allt för denna gång.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela