IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

någon måste ha dödat mig för jag är i helvetet

Publicerad 2010-08-31 15:16:10 i Vardag,

i grammatikshelvetet... läste just en blogg där det var en person som hade satt "dem" där det ska vara "de". Och då blir jag grammatikspolis får fel och kan inte läsa mer på den personens blogg. Usch är man inte säker så sätt "dom" då istället för "de" och "dem" för det är mycket bättre. Okej "dom" får man inte skriva egentligen de får bara förekomma i talspråk för annars blir Berit ledsen. Hahhaha. Var tvungen att dela med mig om denna hemska upplevelse. Nu ska jag gå och ta lugnande medicin. Skämt åsido. Har bara antihistamin. Undras om det kanske funkar? Som lugnande. I think not! :D

har BTW en hel massa inlämningsuppgifter som hopar sig tycker jag. Okej bara 2. Men de är jävligt långa:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela