IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Charlie St. Cloud

Publicerad 2010-12-30 12:52:18 i Film,

Riktigt bra film faktist även om jag var skeptisk när jag började kolla den :)

Charlie överlever den fruktansvärda olyckan som tar hans lillebror Sams liv. Men innan brodern dör lovar Charlie att alltid ta hand om honom, och döden förmår inte klippa av det känslomässiga bandet mellan bröderna. Charlie ägnar sitt liv åt att hålla löftet till Sam.

När Tess dyker upp vänder hon upp och ner på Charlies värld. Kärleken till henne är så stark att han tvingas omvärdera sitt liv. Men kan han lämna Sam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela