IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Drag my teeth across your chest to taste your beating heart

Publicerad 2010-12-22 12:56:34 i Vardag,

Steg upp halv 10 idag för jag var tvungen att åka till HVC och diabetesskötaren. Där talade vi om bröd och saft. Och annat om mat. Imorgon blir det in till stan igen för att köra klockan 10. Uschdå. Kommer få sova först på julafton :) Tror backstart stod på schemat för mig. Tror inte det kommer gå nå bra för mig. Men i och för sig så gick det ju bättre än förväntat igår. Då jag växlade så sa han : "jaha jag ser att du har lagt i växlar förr" Hah har aldrig rört en växelspak före igår :) Ähh tar det som det kommer
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela