IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

JULLOV

Publicerad 2010-12-21 17:50:44 i Vardag,

Typ en vecka sen sist. Har haft fullt upp med julfesten och prov. Och julfesten gick väl som den gick idag. Ingen har ju sagt att den var skitdålig så det var ju bra i alla fall. Betyget var jag förvånansvärt nöjd med, trodde jag skulle få mycket sämre vitsord. Sitter ganska bra när man tror man ska få 4 i någonting och får 7. Idag var jag också på min första körlektion. Körde runt i cirklar typ, bilen stannade ett par gånger för mig men annars gick det bra :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela