IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

medan jag kollar på Narnia...

Publicerad 2010-12-11 18:22:23 i Vardag,

... så funderar jag på hur jag ska orka göra något mer ikväll. Har gjort en finska artikel så nu har jag skrivit 3 så nu är jag äntligen färdig med det. Men jag skulle borda göra några essäsvar till psykka. Och producera en finskauppsats. Men det kommer ju inte hända. Blir tidig morgon imorgon istället så jag får något fixat. Har också julfest imorgon med miniorerna. Har verkligen den här veckan som kommer så "bra" planerat med tanke på provveckan.
Måndag- psykkaprov och stan och handla julklappar
Tisdag- Frissan(ska färga håret så det kommer ju ta hela kvällen)
Onsdag- Finskaprov och vara tomte vid dagis
Torsdag- Tomte vid dagis igen
Fredag- Hissaprov
CAN'T WAIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela