IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

So tell me what you want to hear

Publicerad 2010-12-05 14:16:42 i Vardag,

Sitter och arbetar på en bokrecension till engelska. Problemet är att jag har glömt hur lång den ska vara? Så och om nån of my fellow classmates ser det här får ni gärna svara:) har för mig att den skulle vara 300 ord? Ja men får ta det som det kommer. Borde också börja läsa p biologi som vi har på tisdag. Kommer inte gå bra på det provet kan jag bara säga. På onsdag har jag engelskaprov och på torsdag har jag psykkaförhör.. Bra planerat det där. Men nu ska jag fortsätta med engelska.
Ses!

Boken jag läste:) Den var faktist riktigt bra.

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2010-12-06 21:23:49

300-400 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela