IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

we will leave you high and dry

Publicerad 2010-12-02 14:45:40 i Vardag,

Haha rubriken är första meningen som kom upp i mitt huvud när jag tänkte "hmm en låttext". Säger mig själv ganska mycket vet inte om det säger er något. Now I got confused. Tappa tråden där nu så börjar skriva om någonting annat istället. For hem med 12-bussen. Kom hem lagade pyttipanna för jag hann inte få någon mat i skolan (Fan ta er slöa mattagare) Äckligt var det, tycker inte om pyttipanna:( cyklade sedan ner till banken dit vi skulle och simma eller ha typ vattenjompa. Skittugnt. Hade också sim-test. Cooper-test eller vad det nu heter. Åkte till handlin å köpte barnmat, risifrutti och trip fö ja va hungrig. Cyklade hem och nu är jag ganska jäkla trött. Men ska ännu gå ut och gå en stund med Simone. Gud vad jag är duktig:D
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela