IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Food

Publicerad 2010-02-17 17:31:55 i Vardag,

Jag började fundera på idag när jag satt och åt knäckebröd med ost på(var jättegott btw) när Anna och jag retas med Emelie för att hon är lite av en "picky eater". Sen började jag tänka på Emelies hat för korv. Som jag alltid retas med henne för så kom jag på saker som jag tycker är äckliga.
1. Lukten av ost. Fyfan är det bara jag som får kväljningar av lukten av ost. Usch. Måste alltid hålla andan när jag ska öppna påsen:D
2. Potatissallad. Säger bara: bad memories.
3. Kebab. Jag tycker kebab ser ut som råttkött. Alltså som köttet från en råtta. Haha. Tycker heller inte om smaken.
Ungefär allt jag kommer på just nu. Eller svamp och banan hatar jag. Usch. Sen så kom min mamma och jag fram till att tröjan jag har på mig idag så kan inte hållas ren en HEL dag. Brukar oftast klotta Oboy på den men nu har jag haft lite variation och klottat sylt istället:D
Ses!

Usch kan riktigt känna lukten. USCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela