IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I don't care what you think, as long as it's about me

Publicerad 2010-02-04 15:55:23 i Vardag,

Trött i armarna och fötterna. Har spelat badminton på jompa idag. Så är ganska slut. Milt sagt. Undras hur det kommer att kännas imorgon? Inte så bra tror jag. Usch och idag ska det räknas massor med matte och så ska jag läsa på tyska oregelbundna verb. Åhh vad roligt. Sarkasmvarning. Och om jag orkar.. ett stort om ska jag gå ut med hunden tror inte jag orkar men.. Nu ska jag gå och kolla TV.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela