IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I don't think we can last another day

Publicerad 2010-02-03 08:16:52 i Vardag,


Hemma igen... med sjuk mage. Tycker jag bara är hemma från skolan hela tiden. Börjar ha många frånvarotimmar tror jag.. Damn... Usch vill inte vara hemma. Missar väl en hel del idag nu då.. Matte bl.a. Men jaa får väl arbeta lite hemifrån idag då. Inte slutet av världen. Ännu så länge. Drömde massor med drömmar inatt. Men tänker inte berätta för de var konstiga. Konstigare än drömmarna jag brukar ha. Eller kanske inte förresten. Men jaa i alla fall. Snöar därute igen. Kan inte säga att jag är ledsen över det. Jag är mer vintermänniska än sommarmänniska. Vet inte om jag alltid har varit det.. Tycker det har kommit på de senaste åren. Men nu ska jag avsluta detta.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela