IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Just shine a light on me

Publicerad 2010-02-25 09:08:31 i Vardag,

Hallå! Första dagen i skola denna vecka och jag har inget och göra. Så jag sitter på facebook. Eller satt på facebook. Det började ju såklart jävlas när man inte har något annat och göra. Men nu funkar det igen! Det gjorde min dag lite bättre. Fick ut mitt betyg idag också fick 4 i matte som jag trodde så jag anmälde mig till omtentamen. Men en höjdpunkt var att se att jag fick 7 i finska! Var en trevlig överraskning. En annan trevlig överraskning var att Sverige åkte ur OS i ishockey! På något sätt så är detta en himla bra dag!:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela