IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Let the guitar scream like a fascist

Publicerad 2010-02-13 12:13:33 i Vardag,

Hej! Har varit uppe en bra stund nu. Eller steg upp halv 12. Men jag känner mig lite småsjuk. Har sjuk hals. Kanske jag tappar rösten igen? Ikväll ska jag på kalas till Fanny. Hon fyller 9 tror jag? Jo det gör hon. Eller hon fyller imorgon. Så det är väl planer för ikväll. Så måste jag verkligen kolla igenom finskatexterna. Annars kommer provet på måndag gå så himla dåligt. Jag är så dålig på finska att det är pinsamt. Jag är från Finland och kan inte finska. Jag skäms lite faktist..
Ses!

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-02-13 15:45:56

nä on sa att an int ska jer he XD

tu har tina åsiker, ja har mina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela