IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

mehehe

Publicerad 2010-02-20 13:21:03 i Vardag,

Jag är världens trögaste på att skriva här. Men känner absolut ingen ork att uppdatera. Varför? Jag vet inte. Jag är bara slö av naturen:D Ett rent fakta. Hade matteprov igår och jag tror att det gick rakt ut i skogen. Kan bara hoppas på en femma. Men ska inte hoppas för mycket för jag tror jag är underkänd. Igen. Hahah. Hmm vad mer ska jag säga. Tänkte egentligen inte uppdatera alls så. Det här får räcka.
Ses!
Btw ja e sjuk igen. Eller hadd stegring igår men väit int om ja har na idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela