IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

No one else will know these lonely dreams

Publicerad 2010-02-01 17:10:08 i Vardag,

Måndag igen då. Är överhopad med läxor tills imorgon så de ska jag väl börja göra så småningom. Idag fyller pappa 55 år! Enda som hänt idag. Har också två kusiner som fyller idag. Och egentligen så skulle Jens vara född idag men han kom för tidigt. Idag var bästa avsnitte av One Tree Hill. Ungefär. Är ett av mina älsklingsavsnitt av programmet. Skolskjutningen och Keith dör. Så himla bra avsnitt. Men nu ska jag försöka börja göra läxorna.
Ses!

GAAAH! Tänkte laga upp ett youtube-klipp men neej youtube vill inte komma fram. Kan visa det senare..

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-02-01 22:37:27

omg pia, du skriver int på malaxdialekt! :D

FRAMSTEG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela