IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Sugar we're goin' down

Publicerad 2010-02-07 15:48:23 i Vardag,

Kom hem från skäre för ca 10 minuter sedan. Och jag är ganska trött. Har sprungit runt på isen och vänt på våran skoter. Först när vi kom dit drack jag varm oboy. Sen börja papp köra fram skotern och så körde vi ut till våra nät där vi mötte Kjell och Filip. Vi vitja näten. Vi fick ett par sikar och ett odjur:D Sen for vi tillbaka till skäre. Jessica, Jens och jag satt därinne och väntade på korvglöd. Kimi va ut och sprang och pappa körde skotern. Då skulle han köra upp ett spår vilket sen slutade med att den fastnade i snön och vi fick gräva bort snö och vända på skotern. Så motion har jag fått idag. Men nu ska jag vänta på mat och sen blir det att läsa på tyska.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela