IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

The best of us can find happiness in misery

Publicerad 2010-02-05 15:23:40 i Vardag,

Hejsan! Sitter med Kimi i famnen och det är ytterst obekvämt och svårt att skriva på datorn. Men han skulle bestämt upp i famnen. Så nu ligger han och sover medan jag försöker skriva. Jag har prövat på lättare saker. Dessutom är han så söt att jag ibland måste klappa honom:D Idag slutade jag klockan 2. En vanlig fredag idag så jag ska inte göra någonting. TV kanske en film. Får se hur det blir.
Ses!
(Tänkt lag opp en video men Youtube jävlas.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela