IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You will see my shadow on every wall

Publicerad 2010-02-22 14:29:15 i Vardag,

Hemma igen med stegring. Hmm det var länge sedan jag sist var hemma med stegring. Host! Jag är sjuk hela tiden. Har fortfarande stegring. Men tror nog det blir skola imorgon i alla fall. Känner mig inte så sjuk just nu. Får se hur det är ikväll och imorgon. Dagen har jag spenderat med att kolla på serien 10 things I hate about you. Och helgen tillbringade jag med att nörda The Vampire Diaries. Måste seriöst vara bästa serien gjord någonsin. Kollade alla avsnitt och nästa kommer först 25 mars. Gaah. Trodde att the vampire diaries skulle vara något i stil med true blood som allvarligt är en av de sämsta serier jag någonsin sett. Fullt med halvporr och ojsan så råkar det finnas vampyrer där.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela