IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

All I want is to be home

Publicerad 2010-01-29 12:11:28 i Vardag,

Vem slutade 12 idag?:D Det var jag det. Hade ingen finska och tyska idag så. Men ska väl göras några uppgifter så det ska jag kolla upp men annars ska jag bara nörda på datorn. Jeeeij:D En väldigt bra fredag med andra ord. Dock kändes det som måndag idag när man var ledig igår. Idag fick vi vara och kolla på högstadiets musikal. Den var väl ganska bra. Musiken var bäst och jag ble avundsjuk på de som spelade gitarr. Jag skulle vilja kunna spela gitarr men jag kan inte. Musikalisk är jag inte. Tyvärr. Men nu ska jag nörda youtube.
Ses suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela