IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Can you feel this?

Publicerad 2010-01-26 19:15:00 i Vardag,

Hejsan! Kom just tillbaka efter att ha varit ut med hunde. Det var skitkallt! Trodde jag skulle förfrysa:D Och så va den läbbiga hunden ute idag. En rottweiler tror jag det är. Han är inte trevilg. För det första så skäller han och springer fram och tillbaka när man är ut och går och för det andra så har de munkorg på honom när de är ute och går.. Undras bara vad det betyder då? Uschdå. Hoppas an hoppar över stängslet ett dag och springer in på min grannes tomt för han har sagt att han ska skjuta den om den kommer på gården. Haha. Nu ska ja nörda lite youtube och sedan försöka laga läxor och skriva filmrecension:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela