IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Don't you give in

Publicerad 2010-01-02 16:58:25 i Vardag,

Idag då jag vaknade så var jag 100% på att det var söndag. Gick runt och trodde det halva dagen tills jag kollade på och såg på Text-tv att det var lördag. På torsdag är det skola igen som gäller. Och ser inte fram emot det för då har jag tyska och känner ångest inför e. Minns int na tyska alls. Faan varför valde jag inte bort kursen. Varför stod jag inte på mig och sa nej? Det skulle ju vara lugnt om jag skulle ha kurs 1 men nej jag var dum och tänkte att jag kunde hoppa in kurs 3. Ibland blir jag förvånad över hur dåliga beslut man kan ta. För det första så hatar jag tyska tycker det är ett svårt språk och att sitta på timmarna är tråkigt. Det är roligare att sitta och kolla hur snabbt en sockerbit löses upp i vatten. Nu ska jag bara sitta och lyssna på Feeder. Härligt.. :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela