IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Everything I do is a mistake

Publicerad 2010-01-12 19:41:53 i Vardag,

Ja e tröööööött. Kan int fatt att ja ji såje trött. Va just ut me hondin å tå vort ja piggan en stund. Men nu är jag ännu tröttare än vad jag var när jag gick ut. Ögonen går fast hela tiden. Kan det inte bli tillräckligt sent för att sova snart? Få ligga i en mjuk varm säng och känna hur skönt det är. Men först ska det väl lagas ett par läxor. Laga lite finska och tyska är väl det enda. Men ändå jobbigt just eftersom det är finska och tyska. Men tyska har väl ännu inte varit så jobbigt som det var i högstadiet. Men tar ändå emot att gå på timmarna. Särskilt imorgon när vi ska vara i språklabbe. Jag hatar att vara där. Så kommer vi säkert hamna och lyssna på sega tyskar en hel timme så man somnar efter hälften. Inte roligt. Nu ska ja spela Uno på facebook och sedan ska jag börja leta mig mot sängen. Kan ju läsa före jag somnar.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela