IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

håltimme...

Publicerad 2010-01-12 12:28:50 i Vardag,

Sitter på håltimme och tråkar. Näst sista timmen. Sista timmen har jag tyska. Anna och Emelie har åkt hem för de hade håltimmar två sista. Egentligen skulle jag ha samhällslära nu men Lars är borta. Så egentligen ska jag sitta och läsa 162 sidor i boken. Men undviker. Har ändå hela veckan på mig att läsa det. Ska väl försöka läsa lite i alla fall idag. Så blir det inte så mycket sen. Annars inget nytt idag. En ganska slö dag. Har trott det har varit onsdag jättemånga gånger. Men tyckte igår kändes som en tisdag också så. Nu orkar jag inte skriva mera.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela