IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Hey, why you keep screaming at the top of your head?

Publicerad 2010-01-17 13:27:38 i Vardag,

Om jag skulle orka skulle jag uppdatera min blogg oftare. Men jag orkar inte. Hahhaa. Idag fyller Jens 14 år! Börjar känna mig gammal. Hahaha:D Mamma bakar just nu en tårta åt honom. Ska bli mumsigt. Annars idag ska jag väl inte göra så mycket. Läxor och läsa samhällslära. Som jag har skjutit upp sedan i måndags. Hahaha. Men de ska väl gå bra. Bara 162 sidor. Haha sarkasm. Men ja borde inte bli några större problem. Igår ringde Emelie och skulle fråga om samhällslära. Vilket gjorde att vi lämnade och tala i mer än en timme med varandra. Typiskt flickor? Haha. Men jag har ändå ingen räkning så jag kan tala hur länge som helst. Haha. Jag har i gemonsnitt kanske 4 € på räkningen. Haha. Ha aldri kom upp ti spärrin på 20€. Men nu ska ja nörda facebook. :)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela