IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I can't breathe when we're apart

Publicerad 2010-01-05 15:23:05 i Vardag,

Hejsan! Idag har jag lyckats vara lite aktiv. Åkte med pappa, Jens och Kimi till skäre. Så är ganska trött nu. Gjorde inte så mycket i början. Men sen kom jag på att jag ville göra en igloo. Så jag började på med det. Och Jens lagade en åt hunden. Ganska trött i armarna av att skyffla sådär mycket snö.. Blev inte klar så jag ska åka tillbaka imorgon och fortsätta med den. Kimi är också riktigt slutkörd. Han ligger och sover mitt  på golvet. Men ja han har ju sprungit runt och på hela dagen så. Jag har också kollat igenom lite tyska idag. Vilket visade sig att när jag började kolla igenom så märkte jag hur lite jag mindes. Men det är bara att ta det som det kommer. Nu ska jag spela nåt spel.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela