IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I walk through the Valley of the Shadow of Death

Publicerad 2010-01-22 12:53:53 i Vardag,

Hemma nu igen. Klara va halva dagen i skolan och sedan blev jag sjuk igen. Så nu sitter jag hemma med stegring. Så mamma säger att det inte blir någon bal ikväll. Förlåt Emelie och Marlene! Och nu tänker säkert alla att jag bara fejkar för att jag sa att jag ville slippa balen. Men jag ska göra som mamma sa. Skita i dom som inte känner mig bättre. Så ikväll blir det väl att ligga i sängen och sova. OCh snyta sig 152 gånger i mintuen. Mysigt. Sarkasmvarning. Nu göra något annat.
Ses!
P.S. har dessutom sjukt i huvudet av allt ljud i skolan idag. Bajs.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela