IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Keane

Publicerad 2010-01-21 11:00:21 i Musik,

BTW kom på när jag lagade upp en Keane låt så kom jag på att de är nominerade i Brit Awards.

The Best British Album of 30 Years award.


Jag skulle rösta om jag kunde men man måste tydligen bo i Storbritannien eller USA. Damn. Annars skulle jag ha röstat. Hoppas de vinner i alla fall. Men andra nominerade var t.ex Coldplay så de har ganska hårt motstånd. Men man kan ju alltid hoppas:)

Ja och det är deras album Hopes and Fears de är nominerade för.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2010-01-21 21:35:47

haha okej hur mang uppg laga du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela