IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Love is the end

Publicerad 2010-01-21 10:52:17 i Vardag,

Hemma idag från skolan hade stegring, hosta och täppt näsa idag på morgonen. Men det börjar gå om. Skit är att jag missar dansen i skolan idag. Okej och ni som känner mig tänker WTF Pia hatar ju dans. Men jag vill inte se ut som en idiot imorgon på balen heller. Vilket jag säkert kommer göra. Damn. Sitter och lyssnar på Keane just nu. Ska snar börja dra mig från youtube och börja med finskauppsats som ska lämnas in imorgon. Så det är planen för idag. Igår hade mamma ljusparty så det var ganska roligt att vara på. Massor med fina saker att kolla på i alla fall. Om man skulle ha pengar. Eller jag har pengar men jag sparar till en tatuering. Imorgon ska jag börja godisstrejka också. Så det borde ju spara in på pengarna. Men nu ska ja lyssna lite till och sen blir det rostat bröd och sedan finskauppsats och säkert svordomar över det finska språket:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela