IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Stuck in reverse

Publicerad 2010-01-25 18:51:29 i Vardag,

Hejsan! Var till skolan idag. Och just nu kollar jag om jag har feber. Hoppas inte. Börjar bli trött på det nu. Har 36.8. Räknas inte som feber. Då blir det skola imorgon då! Tur. Har dubbeltimme matte imorgon så om jag skulle vara borta imorgon skulle jag hamna efter ganska mycket. Idag kom mitt youtube-addiction till liv igen. Så nu kommer det väl bli att sitta ca 2 timmar per dag och kolla videor. Mohaha. Skulle egentligen behöva gör några läxor nu men jag skjuter upp det en stund till. Nu ska jag väl avsluta det här också.
Ses!

Älskar videon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela