IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

sunday

Publicerad 2010-01-24 16:04:48 i Vardag,

Hej hallå! Sittär och väntar på att det ska bli mat. Tacolasagne. Mums. Idag har jag inte gjort någonting. Har målat och ritat lite. Lägger kanske upp något på bloggen sen. Typ imorgon. Vet inte om jag ska till skolan ännu. Senaste gången jag provade feber hade jag stegring. Så får se hur det blir. Men säkert blir det att fara iväg imorgon. Så senare ikväll blir det att laga läxor. Ändrade design igår också. Blev trött på den där svarta och kände för en lite ljusare. Men nu ska jaggå och rita igen tror jag:)
Ses!

Det är One Tree Hill bilder jag försöker rita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela