IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Tell me how anybody thinks under this condition

Publicerad 2010-01-08 22:52:53 i Vardag,

Helg. Äntligen. Fast jag bara har varit i skolan i två dagar. Hhaha. Så det är vad jag har gjort idag. Skola. Och så har jag kollat på Let's dance. Eller ja rita och kolla bara såde halvt. Kom på att jag sko måst ha en såndär lärare som i Let's dance för att någonsin lära mig danserna till Vinterbalen. Usch ser verkligen inte fram emot den. Kan inga av danserna. Fast även om jag skulle få en av lärarna i Let's dance så skulle det säkert inte hjälpa. Jag är så dålig på att dansa att det är pinsamt. Tänk om man skulle vara med i Let's dance? Hahah. Jag skulle vara den som Tony hatade. Jag skulle falla, snubbla ha dåligt fotarbete och ingen taktkänsla. Skulle kanske få vara med länge för att folk skulle tycka att det var så roligt att kolla på mig trilla omkring där på dansgolvet. Måste medge att jag säkert ser roligt ut när jag dansar. Nu ska jag gå till sängs. Är trötter.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela