IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Without you there's nothing

Publicerad 2010-01-10 11:19:11 i Vardag,

Söndag. Vilket betyder skola imorgon. Så att laga läxorna är väl planen för ikväll. Ska försöka orka gå ut och gå också. Är så fint väder idag. Solen lyser och det är bara -10 idag så. Hihi jag älskar vintern. Alla bara håller på om sommaren 2010. Men jag däremot can't wait tills det är sportlov och så får jag åka till skäre och mysa där i en vecka. Mysigt. Och så alla bara tänker på de bra sakerna. Ska säga räkna upp ett par ganska dåliga sakerna med sommaren:
*Myggor
*Fästingar
*Ormar och ödlor
*småkryp(jag älskar småkryp men de flesta verkar vara rädda för dom?)
*Bin och getingar
*Måsar(Hatar de här fåglarna med hela mitt hjärta. Utrotas idag tack.)
*Så varmt att man inte kan sova
Bl.a. Skulle kunna hålla på ett bra tag till. Men då skulle väl folk få för sig att jag hatar sommaren. Vilket jag inte gör. För jag älskar och bada i havet. Ungefär det jag längtar efter. Att kunna simma i havet. Havet fascinerar mig. Vet inte varför men det har alltid gjort det. Skulle jag få önska en sak tror jag nästan jag skulle önska att jag kunde andas under vattnet. Fan va härligt.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela