IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Cook, JJ, Freddie and me in a tent...

Publicerad 2010-06-29 13:46:09 i Funderingar,


Det drömde jag inatt. Hahahah att jag var och campade mitt i vintern vid lågstadiet med Cook, Freddie och JJ från Skins. Hahha. Ganska roligt. Började med att jag höll på få en astmaattack i drömmen spottade ut min tandställning så var allt bra igen. Sen så sa Cook att han som väckte honom mitt i natten skulle få sig och inte på det bra sättet. Minns inte om jag drömde på engelska eller svenska. Så frågade jag tänk om jag får en astmaattack då. Och då sa Cook att då fick jag väcka honom. Bra sa jag för jag har ingen medicin med mig. Freddie gav mig samma blick som han fick när han såg Effy med alla konstiga bilder. Hahaha. Hittade lådan för min astmamedicin men den var tom så jag börjdade leta i min väska och slänga alla mina andra mediciner runt om mig och sen vaknade jag. Hahaha:D Drömde också att jag kastade en boll med min lågstadielärare men han kastade för långt hela tiden. Var tvungen att springa hela tiden. Och sen blev det plötsligt vinter och min lågstadieklass var där vi hoppade över snöhögar och allt detta utspelade sig på lågstadieskolgården. Undras vad mitt undermedvetna vill säga mig? HAhah. Undras om det bara är jag med underliga drömmar? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela